söndag 23 september 2007

full lägenhet

nu har lägenheten fyllts på med studenter! igår kom de två sista. Nu är det jag , jan, två studenter från frankrike och en engelsk kille (som bott i frankrike de senaste tio åren...). Alla verkar snälla och vi gick till studentpuben tillsammans igår.

Idag var vi tvugna att gå på ett möte för alla boende på the hollies. vi fick samma information som vi redan fått ett antal gånger de senaste dagarna... blä...

annars så har jag inte gjort så mycket. har kollat på avsnitt två och tre av "Upp till kamp" (www.svt.se). filmerna är faktist riktigt bra och vänatar nu på att nästa avsnitt/film ska läggas ut på nätet i veckan :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det ska bli spännande att höra dit engelskt uttal när du bor ihop och umgås med studenter från så många olika länder... Du får i alla fall inte prata så mycket svenska! Kramar

Marie sa...

tror att jag hellre försöker bryta på franska än att tala som en bristolian... ;)

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Magnus Haglund sa...

Lever du fortfarande? Du har ju inte skrivit något på över en månad. Snart flyttar jag dig till min mapp för inaktiva bloggar...