söndag 16 september 2007

Karnival!!!!!!!!!

Igår gick St Pauls Carneval av stapeln! wow, vilken upplevelse! tackar för att de senarelade den det här året, brukar vara tidigare under sommaren men det hanns inte med att få tillstånden färdiga i år. Träffade Hannah, en tjej från jobbet, vid tolv toden och så köpte vi ett par öl/cider och tittade på karnivalen. fortsatte sedan på samma sätt resten av dagen! på kvällen följde jag och Jan (min tyska lägenhetskompis) med Hannah till Chippenham och gick på en pub. sov sedan hos henne.

Idag åkte vi till Bath utanför Bristol. det är en mysig men väldigt turistig stad. tag massa kort, som en äkta turist! :)

den seanste tiden har jag haft fullt upp med förkylning och flytt. förkylningen har gått över nu i alla fall! Flytten gick hyfsat smärtfritt men hade lite problem med internet och varmvatten de första dagarna... nu har jag fixat båda (med en väldigt kall dusch på vägen...).

Bodde ensam i en vecka men i fredags flyttade Jan in och nu har jag i alla fall lite sällskap!

En liten hälsning till farfar som nu också kan använda sig av internet och hittat min Blogg!!! Välkommen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Spent a whole day helping with the move and sorting your electrisity and not as much as a thanks on your blogg! I'll remeber that! Cheers mate! :-p

Marie sa...

förlåt... här kommer tacket!!! Kram

Magnus Haglund sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Magnus Haglund sa...

Oh, en tysk! Exotisch! Har du testat dina tyska fraser på honom?