måndag 29 oktober 2007

förlåt...

jag vet, jag vet, jag är ingen bra bloggare med ständiga inlägg. Jag är rena motsatsen...

Har haft fullt upp sedan sist. min favorit kille åkte tillbaka till Sverige idag efter ett kort besök i bristol och mamma och pappa var här helgen innan. min veckor har annars varit fyllda med praktik och att umgås med andra studenter. Det är jättetrevliga presoner som bor i min lägenhet och även grannarna är trevliga, något som jag har behövt då det varit tufft på praktiken. har även sett min första rugby-match eftersom det var världsmästerskapen i rugby i Frankrike... det var roligare än jag trodde.

första halvan av min tid i Bristol är avklarad och nu börjar nedräkningen till att åka hem (sju veckor och fem dagar...) Hoppas att ni saknar mig :)

2 kommentarer:

Magnus Haglund sa...

Haha, se lite hot kan göra!

Fint att du trivs med dina lägenhetskamrater, det är nog så viktigt.

Klart jag saknar dig!

Kram

Anonym sa...

Hejsan! Ja har oxa borjat min nedrakning... Ja saknar dig iaf! Massa kramar