tisdag 21 augusti 2007

så har det börjat... (x2)

hade skrivit ett långt och fint inlägg om vad jag varit med om men så lyckes jag tappa bort det på något sätt...

min praktik började igår. handledaern (Tom) är snäll och gör allt för att få min att känna mig som hemma i Bristol och på praktikplatsen. har visat mig runt bristol och jag har fått träffa hans flickvän. Alla här är jättesnälla mot mig!

det andra som har börjat är min dator och dennes problem... volymen lever sitt eget liv och måste in på lagning igen... blä... höll inte ens en vecka efter det att jag hämtat den från verkstaden...

bor i ett tiobäddsrum på bristol backpackers och det är ungefär så mysigt och privat som man kan tänka sig... ;) nu ska jag ta och packa ihop datorn och ordna med lite grejer här...

Inga kommentarer: