onsdag 15 augusti 2007

fjärilar i magen

så imorgon åker jag... har fått tillbaka datorn (JIPPI!!!) och har hunnit packa. var duktig när jag packade och det finns tom plats kvar i resväskan!!! :)

I helgen var jag på middag med några tjejkompisra (som råkar gå samma utbildning som mig) och jag hade hejdå fest. allt var mycket trevligt. Har sagt hejdå till de flesta nu men imorgon måsta jag säga hejdå till Anders... blir jobbigt...

nu är I-poden laddad med musik och jag är redo att åka, behöver ha allt ordnat eftersom vi planerar att åka hemifrån vid fyra imorgon bitti... skriver mer när jag kommit till bristol!

2 kommentarer:

Jossy sa...

Trevlig resa gumman! Tack för senast. Kramar!

Anonym sa...

Jaha, då är detta tredje försöket att lämna en kommentar - får se om jag lyckas att ta mig in i bloggvärlden denna gång.... så nu vet du att även din mor ska läsa vad du har för dig i Bristol!Kramar!