tisdag 24 juli 2007

mina planer so far...

i mitt planerande inför Bristolsesan har kommit en bit på vägen.flygbiljett är bokad (16/8) och jag har fått studentrum. problemet med rummet är att jag får tillgång till det först den 7/9... så det blir tre veckor på vandrarhem först, vilket jag nu kom på att jag bör boka!

Igår satt jag åter igen i telefon med CSN... ni som har haft kontakt med dem vet hur man tror att man äntligen har fått ordning på allt så får man ett brev som säger att mer papper ska in... nu måste jag komplettera min ansökan med ett intyg från det utländska universitetet om studiedatum... lätt att få tag i när min kontakt har semester-NOT! Jag hoppas att hon ser mitt mail när hon är tillbaka från semestern på måndag, intygen måste nämligen in senast den 5/8.

Nu ska jag ta det lugnt en stund. är jättetrött efter att ha börjat jobba vid sju i morse. Ha det!

4 kommentarer:

Jossy sa...

Välkommen till bloggvärlden darling! Kramar

Anonym sa...

Hej där =) Nu kommer ja läsa allllt du gör! Å faktiskt njuta av att du oxå försöker få ordning på allt :P Ha d gött gumman! Hörs å syns! KRAM

Magnus Haglund sa...

Åhå, så du har gått och blivit med blogg! Och inget säger du till mig …

Lycka till med bloggandet! Kramar

Marie sa...

Tack alla söta! :)