torsdag 26 juli 2007

Dumma, dumma dator

min dator lever ett eget liv, eller rättare sagt så gör volymkontrollen det... lämnade in datorn igår så nu hoppas jag att de hinner laga den innan jag åker. Får istället sitta vid vår andra dator som är JÄTTE seg... men bättre än inget...

Övrigt å hade jag ett spännande medelande på moilsvaret när jag kom ut ur duschen tidigare idag. På dålig och svårförstådd engelska förstod jag att det var flygbolaget som ville att jag skulle ringa tillbaka. Jag ringde nummret och så är det massa val att göra men jag har ingen aning om varför jag ringer... blev tillslut kopplad rätt och fick reda på att det hela handlade om att ankomsttiden när jag åker hem hade ändrats med tio minutre och huruvida jag accepterade denna ändring... så spännande var min dag! (och för att förtydliga så hade jag inget emot att flyget ändrats :) ).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! På allvar? Va då, trodde d att du skulle säga då: Okej, nä men då får ja nog stanna hemma??

Marie sa...

eller hur...man undrar ju... :)